اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۳۷۷۵

بازرسان اصناف دارای کارت شناسایی وحکم ماموریت می باشند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ , بازدید: ۲۲۷
اخیرا افرادی ناشناس تحت عنوان بازرس اتاق اصناف یا تعزیرات به منظور اخاذی به واحد های صنفی مراجعه و پس از اخذ مدارک شناسایی متصدی اقدام به بازرسی از کالا.....

همکار گرامی 

 حسب ابلاغ اتاق اصناف تهران به شماره 80701/90/573به تاریخ 1403/1/20 به اطلاع می رساند:

اخیرا افرادی ناشناس تحت عنوان بازرس اتاق اصناف یا تعزیرات به منظور اخاذی به واحد های صنفی مراجعه و پس از اخذ مدارک شناسایی متصدی اقدام به بازرسی از کالاو دیگر موارد مرتبط نموده و با اعلام چند تخلف صنفی او را تهدید به نوشتن جرائم سنگین تعزیری محکوم و بابت عدم ارسال گزارش تخلف وی به تعزیرات از وی اخاذی می نمایند.

لذا جهت آگاهی شما همکار گرامی اعلام می گردد:

بازرسان اتاق اصناف که جهت کنترل کالا و قیمت ها و بررسی شکایات مردمی مراجعه می نمایند دارای کارت شناسایی الکترونیکی ( آی دی کارت) به صورت آویز گردنی و همینطور حکم ماموریت می باشند و چنانچه شخص یااشخاصی بعنوان بازرس مراجعه و فاقد کارت آویر گردنی و حکم ماموریت باشند ، متصدی ضمن عدم همکاری و ممانعت از بازرسی ، مراتب را سریعا به مرکز پلیس 110 و یا شماره 02177623332 اطلاع رسانی نماید .

روابط عمومی اتحادیه رستوران و چلوکباب شهر تهران 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016